Betaling

Vi modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB og mobilpay.Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

 

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

 

Kvalitetshanen.dk  bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering

Vi leverer på alle 1-2 hverdage, med ordre indgået inden kl. 15 med mindre det er skaffevarer

 

leveringstid på en skaffevarer fremgår ved produktet

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

 

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

 

 

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

 

Kvalitetshanen.dk

Møgelbjerg 37

8500 Grenaa

 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret

Der tages forbehold for evt. trykfejl, prisstigninger på varer eller udsolgt varer.

 

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

 

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

 

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

 

Meddelelsen skal gives pr. mail på vvs@kvalitetshanen.dk eller pr tlf 50567297. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt og tager den ikke retur.

 

For at modtage hele købsbeløbet retur skal den returneres i ubrugt stand

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

 

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk